Ni bygger hinder för att se mig snubbla över dom, nu är de min tur.

Efter en dålig fotbolls träning, så mår jag rätt så bra. Eller Jo jag mår JÄTTE BRA. Jag ska försöka orka uppdatera mer men det lutar fortfarande mot att ta bort bloggen men men. Ska städa mitt rum sedan gå i sängs. ja det var väl allt

Hade en tränare för år sedan. Hon var bra på alla vis. Hon blev min bästa vän.  Hon drog och jag blev stor. När vi nu sågs så insåg jag att när du gick så gick allt annat åt helvete. Om du stannat hade jag då vart på topp? När vi nu sågs var jag stor och du var lika gammal. När vi nu sågs började jag sakna dig. Nu när jag ser hur du mår vill göra nått åt det men det är svårt för jag är så liten. En liten flicka som ser upp till dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0