I kamera väg

egentligen ett tråkigt inlägg jag tänker skriva nu men jag har inget att göra så kan lika gärna berätta för er att jag an vänder mig av Sony Alpha 350. Säljs inte längre men en bra kamera. Jag har haft den i två år och jag lär mig mer för varje år det är väldigt mycket att knappa in. Det är tråkigt för alla böcker som finna handlar om Nikon. Men jag anser ändå inte att Sony är ett B märke som andra gör! Finns för och nackdelar med den här kameran men jag lär mig ju fortfarande så!
Sedan i kamera väg så har jag:
6 st objektiv
ett gäng filter
tre väskor. En som bara rymmer kameran + ett objektiv. En som rymmer kameran + alla objektiv.
En väska som ändats rymmer ett objektiv.
två st stativ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0