Försöker om igen

Huvudet sprängs nästan av smärtan, kan inte se på tv eller läsa vad lärarna skriver på tavlan utan att få ont! att skriva här gör också ont. Hoppas det släpper när jag får äta min goda äppelpaj jag just bakat. Har även städat! Det jag har kvar ikväll är att plugga verb, läsa och packa till morgondagens träning!

Någon hade kommenterat och frågat när jag skulle lägga ut bilder från jul och nyår. Jag hade glömt det och tänkte ni inte brydde er, men självklart så fort jag får tid så ska jag se till att lägga ut dom!
samma person hade kommenterat några namn från Sandåkern som var snälla. Jag känner bara igen några av dom namnen och dom är jätte snälla :)


Kommentarer
Postat av: anonym:]

skulle du kunna lägga in nån video?

det skulle vara jättekul!:]



lägg in fler bilder när du uppdaterar!:)

2011-01-20 @ 17:23:39
Postat av: asrin:)

hej linnea,

jag tycker att du har en jättefin blogg!

du är galet fin själv ochså!:)<3

2011-01-20 @ 17:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0