Allt snurra

En ända röra i mitt huvud. Mitt rum är stökigt! Jag står mitt emellan  två lag och har smsat och ringt min nya tränare hela veckan för frågor och svarat på hans frågor. Hjälp. Verb läxa + att jag tar hem och läser svenska boken eftersom jag läser så sakta. Tvätt läxa och jobbar extra matte. Ville sy en väska och gör äppelpaj men fan heller tiden räcker inte till. Jag tränar måndag tisdag onsdag torsdag och söndag. Måndag, tisdag och onsdags träningarna slutar så pass sent att jag inte somnar förrens tolv/helvett. Ett rent helvete allt snurrar. Jag städar köket till mamma sen stökar pappa ner det. ÅHH jag är så förbannad och jag spricker snart! Nu ska jag träna f98 PUSS

Kommentarer
Postat av: sweet

du hade ju lovat att du skulle lägga in bilder från jul och nyår, närska du göra det?:]

2011-01-19 @ 18:57:09
Postat av: sweet

ärligt du har typ seriöst den bästa bloggen som jag nånsin läst!:]<3

2011-01-20 @ 17:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0