5 Saker ni inte vill veta

1. Jag är faktiskt rätt lat. Jag älskar att sova länge och inte göra någon ting på dagarna. När det gäller att komma på någon att göra och sedan göra det så är jag också lat och om någon kommer med ett förslak att vi ska åka tex pulka så tackar jag ibland nej bara för min lathet.
2.Gillar att städa. Jag älskar inte städa och jag gillar nog inte heller utan det jag gillar är nog att det blir fint och trivsamt när man städat. Sen är det skönt att städa med musik.
3.vänner är ett känslig ämne. Som alla andra har jag blivit frågad av släkt eller ny funna vänner vilka man är med och vem min bästa vän är osv osv. Men just ämnet vänner tycker jag är jobbigt att prata om jag kan inte sätta ord på det och när någon frågar känns det jobbigt att prata om det.
4.Är en hemma tjej. När dom andra drar på disco är jag hemma och ser film. När dom andra är i stugan är jag hemma och roar mig själv. Hemma är bäst.
5. Det som står här näst på min göra lista är att sy något fint, lägga ner bloggen inom kort och göra nått jag velat göra länge.

Kommentarer
Postat av: amanda

du får inte lägga ner bloggen!!!!

2011-01-07 @ 21:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0