Typ bara simpelt!

Jag vet inte om det här med blogg passar!
Jag har typ glömt bort min kamera! MIN ÄLSKLINGS KAMERA!
Och det blir tråkigt att läsa och jag skriver dom här OTROLIGT o värda inläggen om att jag ska dra till skolan!
Och att jag ska träna! Jag ska skärpa mig!
Jag lovar! Kanske ska jag byta från blogg.se?
Eller vi ser jag lovar att nästa månad ska ni få se på andra bullar HAHA


Asså vad gör jag? Jag menar det är typ 30 st som läser och det är min kära vänner
En gång var det allt jag tänkte på, en gång var jag bra på det.
För längesedan var det allt jag älskade. För ett tag sen var det roligt och seriöst!
Men jag kommer inte ihåg senaste gången det var roligt att kämpa för det! senaste gången
jag kom hem glad. Det har var alltså det jag brann för!Vart försvan det?

Kommentarer
Postat av: emma

du får absolut inte sluta blogga!

för jag älskar din blogg linnea!<3

2010-09-14 @ 16:48:44
URL: http://eekstrom.blogg.se/
Postat av: johanna

håller med emma din blogg är jätte bra sluta inte.

<3

2010-09-14 @ 16:59:36
Postat av: frida

håller med röta :D<3

2010-09-14 @ 18:38:34
URL: http://linaofrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0