TILL ALEXANDRA!

Joggat med Alexandra och sett min favorit film! Jag fick bara tårar i ögonen den här gången!
Sen såg jag inte om Alexandra fick det men grät gjorde hon då inte! Bra jobbat vännen!
Nu har pappa fixat min tv! TAACK! Just packat klart väskan till imorgon!
Så nu ska jag typ se på tv till jag somnar eller läsa i tacket lyser stjärnorna igen!


Asså det här med cancer är ju bara jobbigt i filmen dör pappan och i boken dör mamman!
ändå måste jag läsa boken två gånger och se filmen två gånger! Och jag vet ju att jag kommer gråta.
Idag på Svenskan var jag as nära och åh usch gamla minnen! bilden när du låg där!

You like my best frined!
Och nej du kommer inte få veta vem jag skriver om!

Kommentarer
Postat av: alle

men åå kom igen :P

2010-09-02 @ 22:40:21
Postat av: alle

jag fick tårar i ögonen men sen fick jag ett roligt sms ;):P

2010-09-02 @ 22:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0