du kommer aldrig tro mig

Hoppade över fotbollen, mådde inte så bra + andra anledningar.
Men men pappa fick med mig till Sara slalom träning vilket in bär SPRINGA, SPRINGA OCH SPRING!
+ övningar! jag älskar när pappa tränar en grupp för det känns så på riktig och det känns
som att man inte kan ge upp (fast okej ibland gjorde jag det).
Kan bara säga jag beundrar Ludvig och Sara! dom är 2-3 år mindre än mig men mer vältränad och det känns så
sjukt jag grät i slutet för jag var så slut men dom bara såg glada ut! jag beundrar er!
Nä men ska försöka träna upp mig för det behövs!
PUSS

Nu: jag ska be pappa hjälpa mig med matten
sen: torka håret
efter: se idol på datorn/sova!

Om jag inte har träningsvärk imorgon så är det ett under!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0