åh mamma!

Myst med mammi idag!
eller ja ikväll! vi satt och kollade i ikea katalogen!
sen såg vi en as bra film! Ska ta och lägga mig och smsa lite tror jag!
Sen ska jag sova! jag vet klockan är inte ens elva men jag är jätte trött så!



åh ni vet det här känslan som att något fattas!
Som att du vill börja gråta utan anledning!
Som att du skulle kunna börja skratta åt allt det fina!
Det finast man har, det värdefullaste och det som är mest ömtåligaste!
Det gör ont att sakna!Det glädjer mig att jag har dig än!


Kommentarer
Postat av: olivia(=

andra bilden var allt annat än okej..

jag älskar dig och den dagen jag skulle lämna dig är den sista dagen i mitt liv, men trots de skulle jag endå alltid finnas med dig!

2010-09-26 @ 11:44:56
URL: http://lillaolivias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0