-

Vad som än händer,

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej Linnea. Jag känner inte dig men råkade hamna här av någon anledning. Jag tycker att det känns lite hemskt att gå igenom dina bilder och inlägg.. Det verkar som att du har det tufft med vänner som sviker osv.

Jag är alldeles säker på att du är en helt fantastiskt fin tjej så låt inte dina "vänner" förstöra hela din ungdom! Jag vet att det kanske känns konstigt att få höra det här från någon som egentligen inte vet nånting om dig som person, eller din relation till dina vänner. Men var stark, och fundera på om det verkligen är värt att slösa all tid på att må dåligt... är dom verkligen värda det? förtjänar inte DU bättre än att sitta och deppa?



Gissar att du är i en ålder då livet ska vara roligt, spännande! Försök att ta vara på tiden för livet är verkligen för kort.. Kämpa på och gå vidare, du hittar nya vänner det lovar jag dig! Och om ni verkligen är menade att vara vänner, så kommer det lösa sig tillslut, ge det tid bara. Det är inte värt att sitta och deppa hela tiden över det, även om det är jobbigt att inte göra det.



Som sagt, förstår att det kanske är svårt att ta till sig av det här eftersom det kommer från en främling.. Men jag har varit i samma sits, och jag ångrar så mycket att jag inte gjorde nånting vettigt med tiden istället för att deppa över ingenting.. Nu idag är jag helt annorlunda, ser saker från den ljusa sidan, och bryr mig inte så mycket om vad folk tycker och säger om mig bakom min rygg. Jag vet också att jag var delaktig till att det alltid blev strul mellan mig och mina kompisar förut, jag vill absolut inte anklaga dig för någonting. Men fundera på om det finns något du kan göra annorlunda för att få det att fungera bättre?



Det var allt jag ville säga, hoppas verkligen att du orkar ta dig tid att läsa.. sköt om dig tjejen, kram!



2010-11-15 @ 23:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0