Sköna kvällen ..

Jag har haft en helt bra dag. Jag hängde med Alexandra hela degn. det var länge sedan men det behövdes för det var så länge sedan. Jaja Vi cyklade och åt sen for vi på Willys och köpte dricka och godis:] HEHE sen så får vi till ersäng och kolla på någon uppvsing som kupan hade. MYS MYS, sen cyklade vi hem och skilldes åt.
Det var fett med mys. Nu så ska jag nsrt dra en snabbis till Helena.. Annars är väl det mest bra.. Jag måste välja mellan olivia+ida+zon (fast kan inte vara med på zon för jag ät sjuk) eller momrmor+kusiner+stockholm ;(.
Jag kan verkligen inte välja ÅH FIT*A Jag vill båda


-När jag behöver vara mig själv är du den som tar emot mig.
När jag behöver skratta eller prata ut finns du där.
du är den coolaste jag känner.
Du är den som ALDRIG sviker en.
Du är den som säger åt mig att det går bra
eller att jag klara det.
Tack för att jag har dig.


Kommentarer
Postat av: alle

:) desamma:*<3 .man e ju snygg:P

2010-05-11 @ 21:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0