Min värld funkar inte som eran

Läser ni mina rubriker?

Hur långt jag in söker i mig själv kan jag inte fatta varför
jag ställer upp för er varför jag litar på er, varför jag ens strävar efter er nivå när den är så låg.
Jag vill inte att vi skulle sluta i krig men dert är omöjligt att sluta fred med er.
Hur långt inne i mig själv jag än söker svaren kommer dom aldrig finnas.
Kanske är det hjärtat som säger stopp och inte huvudet.
Otrevligt.
Min persolighet spelar ingen roll ni vill ha det andra.
Ni vill ha det jag äger.
Vänner som ovänner jag vill glömma er.
varje dag förösker jag men ni kommer upp om ocg om igen.
Jag trodde man inte kunde sjunka så lågt men
jag vet den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.
Jag vet vilka jag älskar och ni kan inte hindra mig från det.
Jag vill inte vara en av er nu.
Väx upp först.
från gråt till besvikelse.
VILKEN  JÄVLA MÅNAD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0