Övik resan

Övik vart helt fucking great. Bussen dit bussen hem helt jätte mysigt. Jag ska väl ta och berätta.
Signe kom halv åtta sedan åkte vi med hennes pappa till bussen som gick fem över åtta.
Satt med Signe och typ myst på väg till övik, jag drack kaffe :D & vi typ snacka oom pojkar och musik och MASSA annat.
När vi väl var i Övik fick vi vänta i typ femton min på att det skulle öppna.
Vi bada typ JÄTTE länge sedan åt vi. Sedan gick jag undan och satt för mig själv och bubblad i femton min tror jag.
Aja sedan mobbade jag och Emma Niko typ as länge hihi emma du vet vad jag menar ;]
Aja jag tappade rösten i typ tio min. INTE OKEJ. Ni som höra förstår hur fult jag lät.
Aja vi var typ själva men det var ju ändå mysigt. vi fikade och efter det badade vi ännu mer sedan basade vi och bytte om. Sedan gick vi på stan. Det var fett jobbigt och HATR CUBUS I ÖVIK. Ni vet vad jag menar tjejer :]
Sedan så köpte vi mat som vi skulle äta på bussen hem.
Vi åkte halv sju bussen hem. MYSIGT VÄRRE. Jag och Emma skratta as mycket sen pratade vi ***** HAHA
AJA alla på bussen hatade nog mig och emma som vi skrek. Aja jag hadde med mig minb lilla sug kamer så ni får LITE bilder PUSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0