Jo förlåt mig

Förlåt min usla upptatering. Jag sov HELA går dagen så jag hade inte tid för att blogga.
Jag har precis lagt på telefonen. Pratade med olivia. Kärlek till bruden.
Den här skol dagen har ju varit PISS OCH HELVETTE. Jaa jag vet att det är en som förstår mig.
Men men tur det. Nu måste jag skynda att göra mig i ordning till träning.
Jag har ett inlägg till en spciell person att skriva sedan.
Aja nu måste jag verkligen öka. + att jag måste städa och gör en musik uppgift för att inte få IG :(
Sen är allt bara edoöfhaöhfsdwrfgbfj. Skit samma nu måste jag verkligen gå PUSSAR :*

Ja älskar dig
den som håller mig i handen
och lyser upp min dag är oftast du FIRDA :*

Kommentarer
Postat av: frida

usch vilken bild:o

älskar dej med linnea!

du är min älskling<33

2010-03-17 @ 19:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0