Hej

svar på en liten kommentar :D
Nej jag vet inte varför emelie och emma har skaffat lösen på bloggen.
Ni får höre med dom.


Hej allihopa den här dagen har varit mycketbra. var typ trött och deppp tills SO,n, Jag skulle
gå in och sätta mig på stolen men lyckades missa stolen och flög på golvet.
GLANT :].
Men No provet gick galant.
Men nu ska jag snart göra mat och se om jag kan fixa ngn att åka med till träningen.
Men halv sju ikväll kmmer den här bloggen vara lösenskyddad.
Sorry men vill inte ha den öppen för alla längre. vi får se om jag öppnar den sedan.
Jag ska förklara varför sedan.

Kommentarer
Postat av: emma

nu är det borta va bara tillfälligt :]<3

2010-03-30 @ 16:43:20
URL: http://emmaemelies.blogg.se/
Postat av: jasmin

HAHA:]

jag såg när du ramla av stolen , hu kunde du ramla?du satt ju bara på den?:]

2010-03-30 @ 20:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0