FÖRLÅT

Världens konstigaste helg. Förlåt att jag inte skrivit men på fredagen blev det katastrof innan begravningen.
Funderer på om jag ska skriva det här men jag vet inte själv vad som hände men min luft tog slut och det slutade med ambulans till sjukan. Men efter det fick jag fara på begravning och säga hejdå. vilket jag inte ångrar.
Men sedan for jag till olivia och vi har fan gjort as mycket fast inget ting. Måste säga att det bror lite på mig för jag är helt slut fortfarande efter i fredags. Ja Ja jag lever och det är väll huvudsaken. Men nu ska jag städa lite.
Orkar inte skriva mer om helgen men nu vet ni varför jag inte orkat blogga.





Bilder från i torsdag med min älskade Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0