Åhh

Mina kvällar slutar oftas så här, vet inte hur dina kvällar slutar men jag sitter i soffan och myser och helt plöstlig kommer någon hem. Så är kvällen förstörd. Stannar här nere resten av kvällen. Jag önskar jag vågade ringa men vågar inte. Jag fattar inte hur eller var alla ord kommer ifrån. Det jag engång älskade är nu mera min största räddsla. Tryggheten är inte hel den är skrämmande. Gå in i vägen skulle jag kunna göra om det inte gjorde så förbaskat ont. Le och skratta är en mededin mot det kännslan som jag inte kan sätta ord på. Bara få skratta här i mitt eget hem, med min egna familj. Ordet familj f-a-m-i-l-j. sunrrar. Dags att sova? Dags att försivnna från allt. Bara några timmar inte mer.

Hej älskade vän

Kommentarer
Postat av: signe

älsk?<3

2010-03-31 @ 16:52:40
Postat av: Lina

hej älskade älskade vän<3

2010-03-31 @ 21:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0