Vad är det för fel?


Det här blir världen konstigaste inlägg
Jag har just ställt mig frågan vad är det för fel?
igår efter stan sov jag typ 4 timmar sen inatt sov jag runt 8-9 timmar
sen efter jag varit på stan med mamma och lånat böcker till i sommar så
sov jag ytligare 4 timmar.
VAD ÄR FELET? jag är så trött att jag skulle kunna somna nu också.
Ikväll blir det faster stuga med mamma och massa andra.
Mysigt!!
Det blir nog första och sista inlägget idag så försätt läsa!!

Jag ska inte fara till mormor. Tanken tar kol på mig men jag hinner inte fara..
FÖRLÅT.
Ja vi ses väl i sommar. Men Mats ringde och jag ska spela med 95 imorgon :D HAPPY
YEES vad härligt två matcher direkt efter varandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0