jag fick en tanken på vägen hem från skolan

Ni vet ordspråket
Behandla folk som du själv vill bli behandlad.

Förs kom jag på att det finns en person jag verkligen kämpat för jag verkligen brytt mig om som jag verkligen vilja ha hand i hand.
Men jag har inte gett upp än, jag försöker lite smått.
Men du har ALDRIG ALDRIG gett mig en chans.
Du har ALDRIG ringt eller något sånt.
Du vet inte hur många sår du har gett mig. men livet är inte till för att ge upp.
Men jag kanske ska behandla dig som du behandlar mig.
Eller? kommer det gå? för jag är inte som du.
AJA
Sen kom jag tänka på en kille i klassen.
Jag vet han inte läser det här men han tror verkligen han kan behandla alla som han vill och att vi alla älskar han.
Men jag blir så less när jag ser han säga dom här dumma sakerna.
När jag får veta att du slott folk.
NEJ fred kommer inte av krig.
Jag blir så förbannad att jag ÖNSKAR att jag kunde behandla dig lika dant.
Om det fanns ett sätt att få alla kämpa för det här ordspråket.
det skulle vara så fint. Men men världen funkar inte så





'Bilderna har inget med texten att göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0