Gud vet vad

En trevlig kväll?
Men massa rasistprat från min lilla syster :o
Typ neger snack.
Men men hon är en stora syster som vet vart gränsen går....
Annars blir det film och sms.
Fick ett sms från min bästa vän eller ja mormor.
Hon bjuder mig på en resa dit nu om jag vill typ på söndag..
Men jag vet inte eftersom vi har cup och jag vill träna.
Men jag saknar henne så djävulskt. en kram ett skratt ett leende,
Mormor tänk du bor så galet långt härifrån och jag saknar dig varje dag.
jag vill komma men hur ska jag göra?
Hjälp vad skulle ni har gjort? åkt eller stannat hemma?

Kommentarer
Postat av: emma

LINNEA VI BEHÖVER DIG I CUPEN!!

SNÄLLASNÄLLA STANNA!

förstår att du saknar henne men åk efter:]

shit va jag känner mig krävande men snälla älskling.

du kan åka efter.

vi har inget lag utan våran super grymma målvakt!!

2010-06-12 @ 09:47:19
URL: http://emmaemelies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0