Det här blir mitt personliga inlägg

Ja här kommer en sammanfattning av 6 månader
Se till att kolla på ALLA bilder!
(jag skrev inte om alla bilder men dom får säga sitt.)
-Januari, jag fyllde 14 år hade fest men tjejerna
-Februari, jag hade en mys dag med wille och Frida.
Hade just börjar min innebandy  efter min skada.
Februari var galet bra + tjej kväll. Jag spenderade många kvällar med Emelie och Juliette
-Mars, Det var sorgens månad. Fast jag hade en ensamt lov med bus och mys här hemma.
Vi firade Emma 14 år. Jag och Alexandra bakade munkar.
-April, jag och Helena fotade en kväll. pappa blev sjuk och jag firade påsk med Emma.
Vi firade Nikolina 14 år. Vi for till Örebro med innebandyn. (oförglömligt).
Jag var as mycket med Oscar.
-Maj, Det var majbrasa med Ebba och Emma. (jävar dom kan dansa)
Mormor kom hit. Helena fyllde 14 år.
Emma och Ludwig fick får.
Jag och Helena umgicks en heldel.
Jag fixade min klänning här i mitten
-juni(nu), jag och Alexandra myste en heldag i solen,
Fotbollen är i full fart. vi var å Nydala med klassen.
Sommarlov

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; tack! och jag vill önska dig ett super sommarlov och hoppas du får det underbart!!

och din klänning var sjukt fiiiin!!!:D



finns alltid här om det är något..

2010-06-12 @ 13:23:39
URL: http://ffeliciass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0