.Bra jobbat

Jag hann göra allt förutom städningen!
Men det är ju lugnt!
Imorgon ska jag palla mig iväg till fotboll skolan igen.
Mamma fick vara min vägg jag satt och klaga på min dag och alla barn och lite annats skit!
Mamma kunde inte hålla sig till skratt men men.
Imorgon han man blivit kallad till 95-94 match.
Härligt jag känner mig så taggad!.
Måste bara dra något roligt jag hörde idag
En kille går fram till Alexander och ba vad har du för kalsonger på dig!?
Alexander: hmm dyra kalsonger .. dom är randiga
killen går till mig och säger: har du också dyra kalsonger på dig
Jag: hahah nä jag har dyra trosor dom är blommiga!
Dom andra små killarna: Men hon är tjej hon kan ju inte ha kalsonger!!!!
Sen börja alla killar skratta sönder.
-Förlåt att jag inte svara på ditt sms men min mobil dog!!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Vad bra att du kommenterade inlägget, för jag hade glömt bort vad du heter. Ja det ska jag verkligen göra:-D Ska du följa med? Ni får ha det så kul!

2010-06-22 @ 10:11:48
URL: http://natalieg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0