Psg

Varit i piteå det var ju som det var! förlåt att jag inte sa hejdå men jag hann inte och jag ska jag typ till stugan imorgon så skriver ett långt inlägg om det ochså imorgon! Så förbereder er på an lång sammanfattning!



Ibland är det som att man inte räckertill.
Som att  man sårar någon hur man än gör!
Ibland känns det som man allt man gör blir fel, som att man inte kan se allt det rätta man gör!
När man vet att man har vänner fast man känner sig ensam!
Ibland kan man inte förklara med ord varför man mår som man mår.
Ibland när man är på botten sen händer det nått så man blir glad fastdå kommer direkt nått dåligt.
ofta tänker jag hur man vill nollställa mina intryck hos folk.
Det händer att jag gör saker jag inte ens menar och då får jag dåligt sammvete


hoppas någon känner igen sig..

just nu pratar jag med jassa så pusshej


Kommentarer
Postat av: du vet vem

vet exakt hur det känns. men på andra sätt svårt att förklara. allt är så jävla jobbigt. man vill bara skrika! kände att jag behövde lägga in den här kommentaren bara för att du ska veta att du inte är ensam verkligen inte. Men nu vet du

2010-07-05 @ 01:33:44
Postat av: Anonym

du är inte ensam om att känna så, ja trodde att jag

va de innan ja läste.

2010-07-05 @ 22:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0