Livet kunde vara bättre men inte idag!

Seriöst jag är så jävla less på att vara tjej! asså inte att man har mycket kläder att välja på eller att man måste raka benen eller att man måste se bra ut hela tiden:] Det har jag inget problem med!
Men AVUNDSJUKAN, bråken och allt det där!
Det börjar bli för mycket! Det känns som en ända stor bluff när någon säger jag älskar dig för nu för tiden säger alla saker utan att mena det!
Därför är jag less på att vara tjej och less på alla andra tjejer också!
Nu får det vara nog med allt sån! man måste kunna umgås med alla utan att folk ska bli skit depp!
Man måste kunna ha bilder på folk man tycker om utan att folk börjar gråta och säger att det inte orkar mer bara för den inte finns med!
ALLA måste börja fokusera på allt det bra!
Okej förlåt men det är verkligen så!
Bilder fån idag kommer eftermaten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0