känslor

Jag kan inte förstå varför det är så svårt att förklara sin känslor med ord! visst arg, ledsen, besviken,sur, glad, lycklig och alla andra känslor! Men vadå ledsen på vilket sätt ja det är nog bara jag som har tänk på den tanken aja! Idag har jag spenderat för mycket typ på att sova! kroppen skriker efter vila och jag skakar mig upp för att göra nått när jag måste! Det blev ingen stuga vi drar imorgon klockan nio!
Just nu sitter jag bara och degar med min musik!
Semester:
Vi far till stugan tills på lördag (den ligger i hemavan)
på lördag drar vi till Norge där ska vi göra massa saker på massa olika ställen!
Sen ska vi till MORMOR (Gävle) en natt innan vi drar till Stockholm där jag hinner vara ett tag till jag och pappa
flyger hem och väl hemma är det bara packa sen dra till Gotiha!


Piteå:
Ja det var lägre en mina förväntningar! Förra året var klart roligare!
två av tre nätter sov jag nästan ingen och jag grät mest på nätterna för att jag inte kunde sova:]
Hehe aja vi spelade vår först match AS bra 3-0 den andra spelade vi mindre bra förlorade med 2-1
sen sista matchen i gupp spelet så förlorade vi med 3-0 Aja inga kommentarer!
Sen sista dagen spelade vi DJÄVULSKT  bra van med 11-0 men det hade inte så stor betydelse!

Jag lägger dom här konstiga raderna:
När man bara flyter med man har ingen aning om vad som händer utan allt bara sker!
Man ångar allt efter ett tag med det går inte att spola tillbaka men kan verkligen aldrig ändra sitt första intryck hos någon andra! Det händer ofta att mitt huvud säger ja men kroppen nej och då börjar allt det här!
det här som gör mig så konstig och förvirrad!


'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0