Äntligen hemma

Hemma för en stund!
Jag har haft det bra och jag lever!!
Ni fårt bilder och ALLT ni behöver veta om en vecka jobbigt va?
Jag vet jag och min pappa tog flyget klockan tio från Arlanda och vi i Ersmark klockan halv tolv!
om en stund ska jag och min far åka till min kära farmor och äta sedan direkt till gothia tåget!
Har en AS häftig känsla i magen just nu! :D
Nu ska jag måla naglarna och packa det sista!
ska se till att någon håller er uppdaterad
Ojojo jag är lycklig


Emelie jag älskar dig1
Jag kommer finnas på mobilen om det är något!
FORSÄTT KÄMPA!!!
Vi är oslagbara men inte utan dig!



Kommentarer
Postat av: emelie

tack Linnea.

Det värmer galet mycket.

Jag smsar dig när jag har tid.

Älskar dig<3

Lycka till på gothia<3

2010-07-17 @ 19:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0