Det snurrar fast det står still

Mamma hämtade mig från skolan
kl 14:45
Jag hade så ont i huvudet att jag knapp såg ngt och jag ville bara spy.
Sen kom Micke och kännde på pannan och sa att jag hade feber men det känns inte så.
Mennnu har jag sovit i 4 TIMMAR!!!
så det känns bättre + att pappa gav mig treo.
Jag får inte bli sjuk. har mycket att stå i.

-Ska vara med Wille efter skolan imorgon
-Ska träna fotboll på lördag+tjejkväll
-Söndag är det match i bygdeå jag ska stå...+ Möte med Esk
-Matte läxa + räkna typ 15 uppgifter i matte boken.
- Engelska prov att plugga till.
-Hjälpa Emma med en hemlig sak.
-Gitarr läxa

Ja jag hinner inte vara sjuk.
ska sova en timme till hade jag tänkt så jag pallar allt plugg ikväll

PUSSAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0