Januari till Juni

Ja här kommer en sammanfattning på första halvåret!
Fyllde 14 år i Januari. Firade med två andra Januari barn.
I Februari så hade jag just kommit igång på riktigt med innebandyn efter en knä skada. Firade alla hjärtans dag men mor och syster. Hade även tjej kväll med några brudar..
Oj Mars jag hade OTROLIGT mycket bilder och jag har nog också OTROLIGT kul den månaden.
Firade Emma 14 år i hennes stugan, var as mysigt. Drog till Övik för att bada med några brudar. Jag och Alexandra bakade munkar. på lovet den månaden lärde jag känna nytt folk och myste även med Samira och Lina.
Så var det April. Hade sköna stunder med Helena. Pappa blev sjuk och jag firade påsk med Emmas familj. Firade Nikolna 14år. For till Örebro för att lira innebandy men det gick ju snett.

CHIT jag fattar inte även fast Maj var min sämsta månade så hade jag sjukt många, fina och roliga bilder.
Firade valborg med Emma och Ebba. Mormor kom på besök. Jag, mamma, Sara och Emma drog till Stockholm och Gävle. Träffade vänner och släkt. Värmen kom och jag hade mys dag med Alexandra i solen. Firade Helena 14 år. Min syster fick lamm och jag hittade massa bilder på mig och Helena. Vi hade fina stunder även denna månaden!
Jävla masa bilder från Juni också. Sydde min egna klänning till skolavslutningen. Var ledare på fotboll skolan och Rebecca kom hit och det gjorde Olivia också! "Fiskade"  med Emelie och Nikolina. Vilken gick sådär.
Firade midsommar med Faster och massa folk. Fotbollen var i gång och allt var väl allmänt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0