Jag önskar jag hade dig

Jag ska ALDRIG ALDRIG mer gå till träningen utan täckbyxor eller underställ. Mina ben, mina fötter och min röv. Det var svin kallt men kände mig lagom duktig ändå. 'Efter en bra träning så for jag, syster och Ludwig och köpte pizza. Vi såg på tv och vi somnade och nu är jag hemma och jag måste erkänna jag är mörkrädd nu. Jag ska duscha sedan ta min bärbara och vara social. Måste säga jag älskar att förlora speciellt när det leder till skott på en frusen röv. TACK ska ni ha! Värker över allt tror jag sträckt mig men ska försöka ta mitg ut och jogga om det inte är för kallt imorgon!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sorry..

2010-12-29 @ 23:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0