Hela dagen lång

Mina kusiner med familj kom igår runt två tiden. Jag sov på en hård madrass på golvet inne i mamma och pappas rum och pappa snarkar och jag hade inte ens ett dun täcke... Vaknade klockan åtta av att min syster klev på mig. Somnade där efter nere i soffan men vaknade av min söta kusin efter att tag. Nu har vi klätt på oss och jag har fixat Fridas present. ja nu ska vi hitta på något med släkten sedan ska jag ta mig ner till stan runt fyra tiden, för fira Frida bästa Jonsson. Blir inte mycket bloggning för jag har inte tillgång till någon dator när mina kusiner bor i mitt rum!
Frida bästa Jonsson, en tjej med storhjärta som jag älskar över ALLT annat. En tjej med ett underbart utseende och en underbar personlighet. Om jag kunde skulle jag vilja vara som dig men den platsen är ju redan upptagen av dig. Lilla hjärtat du så värdefull. Grattis 13år.

Kommentarer
Postat av: frida

naw älskar dig(L)!!!!

2010-12-23 @ 21:40:40
URL: http://linaofrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0