Dag 7 min bästa vän

MÅSTE SOVA NU! men ska skrapa ihop några meningar!
Olivia Hermansson. Vi har känt varandra kanske runt ett och ett halvt år! Hon blev min bästa vän och jag är så jävla glad för det. Med henne kan man dela skratt och tårar. man kan vara sig själv och hon går på insidan inte utsida. Det är synd att vi glider för jag behöver dig! Olivia är väldigt enkel att prata med och man kan lita på henne! Hon är sig själv och ja hon utstrålar glädje!
Rebecca Nylén. Vi har känt varandra ett bra tag kanske ett år eller så. Jag aldrig träffat någon som bryr sig så mycket om mig och är så omtänksam som hon! Hennes insida är fylld av kärlek och hon är den som alltid oavsett vad finns där!
Helena Stureson. Oj vi har känt varandra i mer än 9 år! Fast det är nu på senare tid vi blivit bra vänner.
Hon är perfekt! glad, fin, rolig, snäll och hon älskar choklad! (måste sova förlårt att jag skrev kort Helena)


Finns så klart flera härliga personer vid min sida på dagarna men PUSS

Kommentarer
Postat av: olivia(=

snälla inte den bilden

2010-12-08 @ 17:52:04
URL: http://welike.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0