dag 22-Det här upprör mig

Få se det finns väldigt mycket som gör mig upprörd. När jag blir upprörd blir jag arg och när jag blir arg börjar jag ofta gråta. Ibland när jag blir upprörd så kan jag sitta och säga hur sjukt och fel det är om och om igen och nästan skrika och oftast så börjar då gråten komma. Men något som gör mig så här upprörd är människor. Jag var så här upprörd för någon vecka sedan och jag sa till mamma och pappa hur kan folk bete sig utan respekt osv osv och då sa pappa men Linnea folk är bara så alla är det. Då blev jag riktig upprörd och arg och grät. Ja en del människor kan verkligen ha ett hjärta av sten och bara tänka på sig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0