Vi åkte förbi ditt hus

När vi körde för bi! När jag såg huset började minnen komma upp!
Jag vet att jag klantat det så många gånger! Jag vet att jag inte vet vart jag har dig nu men kommer du ihåg?
Vi skulle flytta ihop vi skulle ha varsin  kille. kommer du ihåg? Vi byggde en koja i ett träd och den blev så bra!
Eller dom gångerna vi drömde om att vi skulle bygga en pol på din gård!
Eller när vi for på semester? Jag vet kommer du ihåg alla gånger vi sovit hos varandra!
Jag har så jävla svårt att sätta ord på det hela jag har så jävla svårt att släppa taget! jag tänker på det ganska ofta nu! Det var bara vi två! Det finns INGET som kunde skilja på oss!
Alla gånger vi badat i din dusch:]
eller dom gånger vi sett på film!
Varje gång vi bakat varje gång vi vart med varandra!
Skojar du med mig eller?
Jag har så jävla många minnen med dig och det är sjukt hur separerade vi är nu!
Jag drömde om att vi skulle hålla ihop förevigt men vi var ju små!
Jag kommer ihåg så jävla mycket du kan nog inte förstå men jag kommer ihåg ALLT!
Jag saknar tiden vi var små du och jag!
Jag är bara så glad att jag har dessa minnen!
Jag är bara så rädd att dom ska blekna för du var trotts allt min bästa vän!
du vet du har alltid en plats här hos mig! Du vet lika bra som jag att vi inte är lika längre!
Vi delar inget längre! Vi delar inte hemligheter...
Vi delar inte tårar eller skratt!
Jag tänker bara tillbaka! Jag saknar bara det som var då!
hoppas du läser det här
jag undrar bara om du kommer ihåg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0