ERSÄNG KAN TA SIG!

Okej första dagen var helt okej men jag blir så jävla sur!
Först så kom ersäng och typ snack as mycket när jag gick i ersmark och det lät AS bra !
Men nu, nu är det fan inte lika bra!
1.Dom har struntat i oss ersmakre det här året och lagt schemat så vi måste åka halv åtta bussen!

2.Förut var profilen på morgonen så man skulle hinna vila innan sina egna träningar som var på kvällen.
MEN nu har dom lagt den på tisdag klan 14:45.
3. Förut hade jag profil två gånger i veckan! men nu en gång i 90 min! Vilket betyder att jag kommer vara hemma klockan 16:50 på tisdagar!
4. Man får bara försova sig eller komma sent tre gånnger innan dom ringer sibna föräldrar och blablabla!
5. får bara ha 6 giltiga frånvaron!
6. Nu ska vi ha innebandy med åk 7 och åk9 vilket betyder vi kommer bli SJUKT många :(
7.jag kunde inte ha fotboll och innebandy utan var tvungen att välja!
nu ska jag vila sen se om kroppen orkar träna! hoppas!

Kommentarer
Postat av: D + M I E S

Neej! Gör inte det :D Tycker du att det är snyggt, då ska du skita i vad andra tycker, varesig dom tycker det är fult eller asballt(!!), det är vad du tycker som är det allra viktigaste! :D

2010-08-23 @ 16:41:54
URL: http://domies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0