Änglavakt

Varför varför? jag ser hur många filmer som helst och alla är lika!
Och jag vet att jag gråter lätt men ändå måste jag se dom! Det måste vara något fel!
Sen hittade jag en sida där det stod om ÄNGLAVAKT! och att man grät och jag var tvungen att ladda ner den!
SJUKT! men men jag såg den min älskade syster och jag kunde inte hålla uppe tårarna! DEN VAR UNDERBAR!!
Den var verkligen se värd! visst lite trög! jag satt och skrek börja TRO GUBBE!!!
Men jag visste att det hade ingen mening hur mycket jag skrek för det var ju film! men ändå!
Åhh jag rekommenderar ÄNGLAVAKT!


du är så fin! lovar ska börja skärpa mig med bilder nu!

Kommentarer
Postat av: jassa ♥

HERREGUD VA FACE !

vi måste hitta på någon snart:)!

2010-08-21 @ 10:51:19
URL: http://jnlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0