Tack ÄLSKADE BRUDAR

ETT STORT TACK
Till alla mina kära lag kamprater som
stöttade mig och höll mitt humör uppe när jag mådde som värst där borta.
Ni är verkligen UNDERBARA. Ni är dom sötase dom finns.
Alla smsa förlåt att jag inte svara för jag var helt slut men jag blev rörd.
JAG ÄLSAR ER.
Och ett tack till F-95 som stod ut med mig när jag låg och spydde och klagade.
Ni som frågade hur det var, ni som visade respect.
BRUDAR NI ÄR VERKLIGEN FANTASTISKA.
Orkar inte ladda in bilder
men läs görna hela inlägget

Kommentarer
Postat av: nääsund.

Jag älskar dig gumman.

Och det är väl klart att man hjäper varander när man mår dåligt eller hur? <3

Och du ska veta att du också är helt fantastisk, underbar och söt!

/Din lovisa! ;*

2010-04-12 @ 17:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0