Jag bara la några rader ur mina tankar

LÄS RUBRIK


Jag undrar vad livet vore utan hat. Kanske skulle inte krig finnas. Kanske skulle inte vapen finnas.
Kanske skulle vi alla vara lyckliga. Kanske skulle inte smärta finnas. Kanske skulle allt vara bättre.
Jag önskar jag kunde säga era namn & få er att förstå men för varje dag som går blir jag mer säker på mitt val. Val att stå där jag står. Även fast jag förlorat en del. Ni gör såren. Ni gör smärtan. Ni gör allt jag har till en mardröm. Allt mitt försvann. Kanske ska jag nu ta det tillbaka? Nej får då blir det krik. Jag vill leva i fred jag vill leva utan hat. MEn världen är byggd med hat och hur ska få då finna en väg ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0