Jag är galet slut men glad

Öre bro var fantasktisk till på lördag kväll, Ni vet ju hur matcherna gick.
Men sista matchen förlorade men jag skiter faktiskt i det. Det som hände efter matchen var
att mina lungor krampade. Fan jag trodde verkligen att jag skulle dö. Hade så jävla ont men men ambulansen kom och gav mig överdos av tabletter för att jag skulle kunna sova. Så klockan ett när vi var tillbaka på skolan fick jag lläga mig och sova i F-95 ledar rum. Men sov inte mycket utan gick upp med Andreas klockan halv fyra. Mysig vi pratade om Innenebdy och jag fick Voltaren. Kunde sova efter det men på morgon spydde jag eftersom överdosen var så stark, sedan låg jag bara där is ängen och spyde och tyckde synd om mig själv. Fast jag måste säga att det var mysigt att prata med alla tränare. Åh sen bussen hem gick fint, fick sova på golvet eftersom jag mådde illa och så. Men det gick bra. Men nu är jag hemma och mår fint fint. Jag vill verkligen säga TACK till Amanda & Andreas som tog hand om mig och torkade upp min spya :]
ni får bilder sedan, jag är ledig idag så jag ska duscha snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0