Mina drömmar har nog tagit slut

Jag kan inte sova, vrider och vänder går på toa går och dricker te.
lyssnar på musik och slappnar av men det är ngt i huvudet som är fel tror jag.
Ngn slags spärr som gör att jag håller mig vekan. FU*K det suger jag vill ha dig här så du kan värma mig.
Det finns mycket som jag inte förstår så

Nattens frågor?

vad skulle du gör om du hade en vän som alla andra inte tyckte om?
skulle du bli avis om din bästa vän hade andra bästa vänner ?
skulle du vara ärlig och säga till din vän att den gjort ngt fel?

Vad är en äkta vän för dig?

ingen kommer svar men bryr mig inte. Skulle uppskatta om du svara.

                     
                   
Hopp, vänner ger mig hopp

Kommentarer
Postat av: Mikaela.

hehe, riktigt fin bild,

älskardej&saknardej,

2009-11-16 @ 20:48:33
URL: http://onlymikaelas.blogg.se/
Postat av: olivia

vad skulle du gör om du hade en vän som alla andra inte tyckte om?

- skulle skita i dom och ha kvar vännen om den var äkta!

skulle du bli avis om din bästa vän hade andra bästa vänner ?

-ja de är väl klart, men jag skulle inte lämna någon för det.

skulle du vara ärlig och säga till din vän att den gjort ngt fel?

-ja verkligen! så den kan bättra sig på det.

Vad är en äkta vän för dig?

- det är du linnea<3

2009-11-16 @ 22:39:06
URL: http://lillaolivias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0