Jag är inte held nöjd

Kom till skolan, jobbat bra på alla lektioner förutom So sista timmen då satt jag bara av den.
Hemma för en stund sen. Jag blir bara drygare och drygare på skolan känner jag. Högljud och massa, kanske ska ta och lugn ner mig vara Linnea Lindström. Mitt under dagen fick jag typ migrän och allt känndes jobbigt så jag fick sätta mig i lärar rumet. Sen kom Kathy och jag fick kakor (A)
I kväll ska jag plugga engelska och göra klart matte läxan jobbade JÄVLIGTBRA på no:n så har bara en dryg sida kvar. så jag tog inte hemm boken (A). Nu ska jag nörda musik och Engelska sen typ bara chill. tills pappa kommer hem då måste jag ha hjälp med läxan, puss hör av er min mobil funkar nu :D

Ersmark. all snö är borta IGEN :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0