ILSKA

Jag är bara allmänt less på allt och alla, jag går runt och klagar på alla förlåt men jag så LESS.
Falska personer som vill ha uppmärksamhet
Alla ställer jobbiga frågor.
Jag har HUR mycket som helst att göra.

Tur Olivia imorgon <33 annars hade jag ALRIDG orkat.

1. Städa
2. Duscha
3. Packa till idrotten och Olivia.
4.Engelska läxa, ska skriva om ngn jag beundra (Signe skrev om mig, det var jätte fint Signe, tack (A) )
jag ska nog skriva om Helelena :].
5 spanska prov snart. PISS
6 ligger efter i matte och no. JAG ORKAR INTE.
Ska jag vara hel ärlig så skiter jag i det jag måste ju hinna andas också.

Så kvällen kommer bestå av städa, spanka plugg, packa och dusch. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0