Hemma för typ ngn timme sen

Jag älskar dig Olivia tack för en lyckad kväll.
Vi gjorde allt möjligt. Saker som gör mig glad.
När jag kom till stan så köpte jag och mamma strängar till min gitarr.
Och en gitarrbok. YES nu spelar jag snart igen.

Sen kolla jag på våran match, jag vill gråta så mycket saknar jag innebandy.
Men bra jobbat tjejer nästan gick det. 5-4 till ssk.
Bättre kan vi tjejer.
sen var det några timmar med snack och lek och skratt men mitt huvud orkar inte med så mycket så
jag tog två treo sen blev jag SPIDAD. sen så gick orken ur mig igen.

Dagen roligaste Madde f12. Asså vi fick ett uppdrag av Amanda, jag skulle byta glas med madde under middagen sen när hon fråga varför så skulle jag komma på ngt dumt svar.

Madde hade ett högre glas än mig och Madde är typ en deci kortare.

-varför tog du mitt glas?
-men du är kortare varför ska du ha ett längre glas?
-ähh va??

Sen satt jag där hela kvällen och förklara varför JAG skulle ha det längre glaset sen när jag skulle hem så ja ba Madde du fatta väl att jag bara drev med dig?

Madde ba VAAAA???? ofta??

HAHA asså så söt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0