Grabben i graven brevid. kl 10

Snart börjar Grabben i graven bervid på tveen jag tror faktiskt att den kommer vara bra så det blir nog sitta i soffan men kexchokladen och stirra på tvenne Skönt, imorgon ska jag göra ansiktsmask fila naglarna och sånt.
sen ska jag nog fara och se 95 matchen för typ signe m.m spelar match med dom. MEN INTE JAG.

aja nu sitter jag och lyssnar på musik och håller min nya plånbok som man säger, i handen. SÅ NÖJDE.
mysmys med mig själv värst lilla egot som bor inom mig. Som tänker sitta i soffan och man kan faktiskt inte nå mig på ca en timme nu, mobilden funkar inte och jag ska stänga av min dator. Brukar typ aldrig göra det menmen. Puss.
                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0