Det var inte med mening att det skulle komma ut här


Det går dag ut dag in, allt flyter på kan man väl säga.
Det som känns som problem nu är väl inget om jag tänker tillbaka på det när jag blir äldre.
Det som jag kallad vänskap, var nått helt annat för er
Jag försöker varje dag. Men ni verkar ju inte förstå.
Jag skrattar och ni säger massa saker. Men ni kan inte se hur det tar.
Ni säger att om jag hör ngn säga ngt dumt till mina vänner säger jag till den.
Är jag inte er vän?
nej nu räcker det nu bryter jag isen, ni måste kollaupp och se.
Om man fäller en tår så blir man tydligen omtyckt?
Eller då bryr sig alla.
Men i mina ögon så tar det slut
Jag vet att mina nära och kära kommer läsa det här men
det blev bara så här.
Den ända som vet är jag själv.
Det jobbigaste är när ni sitter och prattar om det och jag vill ställa mig upp
och skrika hål käften jag är less på det här.
men jag kan inte säga som det är. När ni väl frågar Linnea...
och mitt svar blir nej är du dum eller klart jag inte har.
Men se mig i ögonen säg som det är
INGE MER FEJK
snälla det gör ont att veta att ni ljuger för mig.
Kolla upp och titta noga så ser du vad jag menar. I era ögon så
finns det bara den glada Linnea som mår toppen.
Jag hörde en fråga er vem är Linnea med?
Hon är med alla svarade ni.
?
det var nytt för mig.
jag är med alla som vill ha mig för den jag är.
Kort och gott jag vill inte ha ngt med er att göra om ni tar mig som jag är.

alla orden kommer bara jag förstår om ingen försåt men vet du vad det gör inget.
Jag har försökt länge nog. Titta upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0