Tankar stinker

Asså Pappa kom upp på mitt rum och snacka med mig.
Ska göra en foto bok gratis
Men sen snacka vi sport.
När jag sa att--- anlednign ska vi inte gå in på.
så sa pappa du ska kanske satsa bara på målvakt och det kan vara rätt
innebandy är AS roligt men
---anledning vi inte ska gå in på.
Pappa ska parat med urban om jag ska få börja träna med dom.
Men klart jag ska spela innebandy
för det får mig att må bra men vet ändå inte om mina knän håller.
men  känns bra efter träingen så.
OJOJ mitt huvud snurra jag har inte tid att tänka på det här
INNEBANDY vs FOTBOLL
nej usch

Aja. Pappa jag älskar dig
och hatar dig för att du vill att jag ska välja;*
vi ser hur det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0