Ligger och tänker

Tänk vi lever dag efter dag ser ganska ofta lika dana  skola sen träna sen hem sen sova.
Det är ju bara en dag av årets alla andra, att från en dag till en annan kan man må toppen.
Ett dygn är 24 timmar, mest sitter man och tittar på klockan och vill att den ska gå.
23, 22, 21, 20, 19, timmar det är bara 60 min det går snabbt tänk det här dagen kommer ALDRIG tillbaka.
7-december-2009 kommer aldrig tillbaka vi fick uppleva den dagen i 24 timmar inte mer. 
jag har fått lära mig att man ska leva varje dag som det ens ens sista dag. Mycket rätt, göra sitt bästa vara snälla och omtänksam för det är det jag skulle göra om det var min sista dag. Men alldeles för ofta kommer tanken 24 timmar inte mer att när ngn sägger vänta på mig i 20 minuter. Det är inget om man tänker hur många dagar du ska leva.  Man lever bara en gång har jag hört. Det här var bara en av dom dagarna jag bara lät rulla förbi.
Man ska göra sitt bästa, men ibland har man dåliga dagar men vad skulle livet vara utan ner försbackar?
Det är som ett liv utan lärdom. första gången du tappat ett glas så det spricker i tusen bitar lärde du dig att så kan man inte bära det där glaset så där, nästa gång så tar du glaset med en mjuk skepnad och för det till dina två händer som sedan för det på plast. Man måste ta tag i saker och inte låta det förstöra det man byggtupp.
Asså fan vad tråkigt men det där ligger jag och tänker på + mycket annat.
jag fattar om ni inte fattar för jag fattar inte själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0