Leker med ditt namn

Lek med namnet Olivia O-L-I-V-I-A. galet fint namn och jag älskar henne.
Det är det bästa som finns att skriva och säga O-L-I-V-I-A. Kolla hur det stavas, det är så jätte fint.
Men namnet spelar ingen roll för jag älskar henne för den hon är. Ni som inte tycker om henne kan ju ta sig.
Hon är min bästa. Ni kan ta henne ifrån mig, men du skulle jag bli ensam. Men om du tänker ta henne ifrån mig för att vara dum mot mig så kan jag säga du kommer lyckas, Hon är min kärlek.
Utan henne så skulle jag inte vara där jag är idag.
Olivia är MIN, vad som händer så kommer jag ALLTID älska dig Olivia


I will alweys love you, baby you are the one

Kommentarer
Postat av: olivia

Om någon skulle försöka ta mig ifrån dej så skulle dom aldrig lyckas, du är det finaste jag har jag lämnar dej aldrig(L).

2009-12-04 @ 20:31:42
URL: http://lillaolivias.blogg.se/
Postat av: Frida<3

Olivia är bara helt undebar!

2009-12-05 @ 17:31:58
Postat av: Frida<3

Olivia är bara helt undebar!

2009-12-05 @ 17:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0