Jag orkar inte med dig




Okej min fot värker, men ÅHH
Ska se på tv och sova nu.
Ladda kameran och mobilen också.
Puss. LYCKLIG


Är så trött på det här.
Du mår aldrig bar och det är så synd om dig och blablabla.
Du vet INTE hur ngn annan har det.
Det är FAN aldrig bra för dig.
Jag lider med dig verkligen men nu går det över gränsen.
Du vill att alla ska tycka synd om dig.
Visst jag bryr mig jätte mycket men bara SLUTA SLUTA
det finns folk som har det värre och säg till din närmaste och inte till hela världen.
SLUTA BARA.
kommer du ihåg när det var du och jag?
Nu räcker det, sök hjälp så det blir bra.
Jag menar det som är runt om dig är inget sen när du blir äldre.
TRO mig väx upp

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0