Jag kommer fixa det

Ligger här i sängen och har ont i foten.
Ska försöka gå imorgon (kommer inte gå)
Kan inte sova mina tankar snurrar runt.
MYCKET LYCKAD kväll idag tjejer.
jag har pysslat jätte mycket.


Nu fattar jag hur mycket jag saknar dig, nu är det jävligt jobbigt utan dig.
Du kollar snett på mig men förra året den här tiden var det du & jag.
När jag säger att jag skulle kunna göra vad som häls för dig så menar jag det, för jag vill bara att det ska vara du och jag, även om jag svek dig så svek du mig. Kan du förstå jag saknar dig.
Att få ha dig vid min sida skulle betyda allt. Jag bryr mig inte vad dom andra säger nu.
För allt vi gjorde var roligt. Du fick mig må bra på ett sett ingen annan får mig.

Men nu har du nya vännen och du är dig inte lik.
Jag har nya vänner och kanske har jag förändrats.
Men ge det EN chans till för nu går det inte längre jag vill ha dig.
Känner mig dum som fan hur fan kunde jag göra sådär?
Det var för att jag trodde det skulle bli värre men nej.
Jag ger upp du vill inte ha mig.  Vi lovade varandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0