HejHej

Idag pallade jag mig iväg till skolan för att jag var feber fri och det är bara tråkigt att vara hemma.
Det var Lucia idag på skolan det var galet fint måste jag säga. I morse kunde jag inte prata men nu går det mycket bättre. Idag blev det ingen spruta för mig :( dom sa att jag skulle komma tillbaka nästa vecka när jag var friskare. När mamma kommer hem ska jag snacka med henne (ni får veta sen). 
Aja idag ringde Olivia och hon är korv i huvudet hon sa att hon skulle flytta långt härifrån och jag blev as sur och var as nära på att gråta sen hon ba jag bara skoja. ASSÅ OLIVIA JAG SKA GE IGEN, ;].
Nej nu ska jag hitta på ngt.


Btw det snöar i Umeå idag

Kommentarer
Postat av: lillaolivia

hihihi ba för att jag är bäst:]

2009-12-11 @ 19:49:48
URL: http://lillaolivias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0